[Art] - Forums
Welcome to the forum of [Art]!

This forum is only visible for the members of the battlefield 3 clan [Art]. You're able to post an application on the 'recruiting' part of the forums, only dutch players will be allowed to join this clan. When you wrote your apply, you will get a response as soon as possible. This might still take a while, check out our forums every day to look if you've got an answer.

Enjoy your stay!

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

[Art] - Forums
Welcome to the forum of [Art]!

This forum is only visible for the members of the battlefield 3 clan [Art]. You're able to post an application on the 'recruiting' part of the forums, only dutch players will be allowed to join this clan. When you wrote your apply, you will get a response as soon as possible. This might still take a while, check out our forums every day to look if you've got an answer.

Enjoy your stay!
[Art] - Forums
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ik zou heel graag in de clan willen ik weet ik ben erg jong en ik werk veel aan me k/d dus ik zou graag willen dat jullie mij accepteren dat ik in jullie clan mag mvg casuals_0513

2 plaatsers

Ga naar beneden

ik zou heel graag in  de clan willen ik weet ik ben erg jong en ik werk veel aan me k/d dus ik zou graag willen dat jullie mij accepteren dat  ik in jullie clan mag mvg casuals_0513 Empty ik zou heel graag in de clan willen ik weet ik ben erg jong en ik werk veel aan me k/d dus ik zou graag willen dat jullie mij accepteren dat ik in jullie clan mag mvg casuals_0513

Bericht  fokke123 16th augustus 2012, 07:11

1.Wat is je ingame naam?: Casuals_0513

2.Hoe oud ben je?: 12

3.Welke dagen + tijden kun je absoluut niet online zijn? dat ik op school ben tijden weet ik nog niet

4.Wat is je k/d? 1.15

5.Is je battlefield 3 account een premium account?: nee

6.Welke klasse speel je voornamelijk, en met welke loadout ben je het beste? Asault&support

7.Gebruik je vehicles? Zo ja, wat is je beste vehicle?: tank en helicopter en jet

8.Een linkje naar je battlelog voor meer informatie:http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/BOR-GEURTS/#!/bf3/user/XX-HEADSHOT12/

9.Welke maps vind je het leukst om te spelen?: maakt mij niet uit

10.Welke gametype vind je het leukst? rush coquest squad deathmatch en team deathmatch

11.Welke motivatie heb je om [Art] te joinen? i kvind het leuke clan en heb veel contact met Ralfes1006

12.Wil je clanwars spelen? jaa

13.Heb je een headset? jaa

14.Zul je dagelijks actief zijn op het forum? nee

15.Hoe ben je achter het bestaan van [Art] gekomen? door ralfes1006

16.Zou je voor een maandelijkse contributie aan [Art], server admin willen worden? jaa

17.Eventueel meer informatie: jaa

fokke123
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik zou heel graag in  de clan willen ik weet ik ben erg jong en ik werk veel aan me k/d dus ik zou graag willen dat jullie mij accepteren dat  ik in jullie clan mag mvg casuals_0513 Empty Re: ik zou heel graag in de clan willen ik weet ik ben erg jong en ik werk veel aan me k/d dus ik zou graag willen dat jullie mij accepteren dat ik in jullie clan mag mvg casuals_0513

Bericht  Robin_Roboro 16th augustus 2012, 14:02

Hallo,

Het spijt me maar je bent helaas niet toegelaten tot [Art].

Good luck and see you on the battlefields!
[Art]-Staff
Robin_Roboro
Robin_Roboro
Forummoderator - Squadleader Bravo

Posts : 266
Join date : 11-03-12

https://theartofwar.forumotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

ik zou heel graag in  de clan willen ik weet ik ben erg jong en ik werk veel aan me k/d dus ik zou graag willen dat jullie mij accepteren dat  ik in jullie clan mag mvg casuals_0513 Empty hooi

Bericht  fokke123 17th augustus 2012, 08:58

robin gun me alsjeblieft een kans me k/d is wat beter geworden
ik hoor snel van je

prettige weekend verder!

fokke123
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik zou heel graag in  de clan willen ik weet ik ben erg jong en ik werk veel aan me k/d dus ik zou graag willen dat jullie mij accepteren dat  ik in jullie clan mag mvg casuals_0513 Empty Re: ik zou heel graag in de clan willen ik weet ik ben erg jong en ik werk veel aan me k/d dus ik zou graag willen dat jullie mij accepteren dat ik in jullie clan mag mvg casuals_0513

Bericht  Robin_Roboro 17th augustus 2012, 09:00

Sorry, maar we kunnen je nu nog geen toegang verschaffen.

gr,
Rob
Robin_Roboro
Robin_Roboro
Forummoderator - Squadleader Bravo

Posts : 266
Join date : 11-03-12

https://theartofwar.forumotion.com

Terug naar boven Ga naar beneden

ik zou heel graag in  de clan willen ik weet ik ben erg jong en ik werk veel aan me k/d dus ik zou graag willen dat jullie mij accepteren dat  ik in jullie clan mag mvg casuals_0513 Empty Re: ik zou heel graag in de clan willen ik weet ik ben erg jong en ik werk veel aan me k/d dus ik zou graag willen dat jullie mij accepteren dat ik in jullie clan mag mvg casuals_0513

Bericht  ralfes1006 17th augustus 2012, 22:28

fokke anders probeer je het over een tijdje weer als je k/d rond de 1,40 ligt ofzo
ralfes1006
ralfes1006
Bravosquad
Bravosquad

Posts : 90
Join date : 31-05-12
Location : Haren (ligt in Groningen)

https://www.youtube.com/user/ralfes1006?feature=results_main

Terug naar boven Ga naar beneden

ik zou heel graag in  de clan willen ik weet ik ben erg jong en ik werk veel aan me k/d dus ik zou graag willen dat jullie mij accepteren dat  ik in jullie clan mag mvg casuals_0513 Empty niks

Bericht  fokke123 18th augustus 2012, 07:49

dankje ralf voor de berichtje ik ga werken om me k/d om het op de 1.45 tezetten en dan steeds hoogeer te proberen
maar me leeftijd maakt op zich tog niet uit??? Embarassed

fokke123
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ik zou heel graag in  de clan willen ik weet ik ben erg jong en ik werk veel aan me k/d dus ik zou graag willen dat jullie mij accepteren dat  ik in jullie clan mag mvg casuals_0513 Empty Re: ik zou heel graag in de clan willen ik weet ik ben erg jong en ik werk veel aan me k/d dus ik zou graag willen dat jullie mij accepteren dat ik in jullie clan mag mvg casuals_0513

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum